UŞAK FİNANSAL OKURYAZARLIK VE PAZARLAMA SEMİNERİ

Hüsamettin Oğuz

Uşak Üniversitesi ve Uşak Ticaret ve Sanayi Odası (UTSO) işbirliği ile Finansal Okuryazarlık ve Pazarlama Seminerine davet edilmiştik.

Finansal Okuryazarlık ve Pazarlama Semineri

Uşak Üniversitesinden etkinliği organize eden Kamu Siyaset ve Yönetişim Topluluğu ve Ekonometri Topluluğuydu. Etkinlik 6 Mayıs 2017 tarihinde UTSO Yeni Hizmet Binası Meclis Salonunda gerçekleştirildi.

Kunter Güleç

Etkinlik öncesi Kamu Siyaset ve Yönetişim Topluluğu Başkanı Yağmur YUMRUTEPE ile irtibat halindeydik. Kendisi süreci çok güzel yürütmüştü fakat etkinlik günü şehir dışında olan programı sebebiyle katılamadığın yüz yüze tanışma fırsatı elde edememiştik. Organizasyon ekibindeki arkadaşlar harika bir şekilde hazırlanmış ve istekliydiler. Yağmur görevini Başkan Vekili Elif YÜZGÜLEÇ’e devretmişti. Bizlerle Elif ve arkadaşları ilgilenmişti.

Finansal Okuryazarlık

Seminer programında “Finansal Okuryazarlık” oturumunda Kunter GÜLEÇ, “Yeni Pazarlama Teknikleri” oturumunda Yavuz BORAZAN yer alıyordu. Şehir dışında olan etkinlikler için erkenden gidip şehirde görülmesi gereken yerler ve yöresel yemekleri yemek tatmak istiyorduk. Sabahın erken saatlerinde Meşhur Tarhana Baba’dan Tarhana Çorbasını içtik. Tavsiye edilir. Ardından Uşak Halı Kilim Müzesine gittik. Etkinlik saati yaklaştığından otele gidip bir duş alıp sunuma son kez baktım. Topluluktan görevli arkadaşlar bizleri alıp Ticaret ve Sanayi Odasına geçtik. Finansal Bilinç

Etkinliğimize izleyici olarak Değerli abimiz dostumuz Hüsamettin OĞUZ Bey ve Eşi Nurgül OĞUZ Balıkesir’den kalkıp bizi izlemek için sürpriz yapmışlar. Çok mutlu olduk ve programın son oturumu değiştirerek Hüsamettin Bey’i de konuşmacı olarak davet ettik.

Paramı Yönetebiliyorum

Uşak Ticaret ve Sanayi Odası Genç Girişimciler Kurulu Başkanı Alper Alperen CİNCİ hoş bir şekilde karşıladı. Girişimciliğe çok önem verdiğinden yaptıkları çalışmalardan bahsetti. Hatta etkinliğe lise öğrencilerini de davet ederek onlarında farkında olmasını istemiş. Ayrıca liseler arası girişimcilik proje yarışmaları yaptığını dile getirerek ne kadar önemli bir çalışmalar yaptığını daha iyi anladık.

Kişisel Bütçe YönetimiUşak Seminer

Hafta sonu olmasına rağmen topluluk üyeleri inanılmaz istekli hazırlanmıştı. Pozitif enerjileri bizleri de motive ediyordu. İlk oturumda ben ve Yavuz sunumlarımızı yaptık. İkinci oturumda ise Hüsamettin Bey “İletişim, Liderlik, Kahve” adlı sunumunu yaptıktan sonra birlikte üçümüz soru cevap şeklinde, bir sohbet havasında yürüttük. Katılımcılardan gelen sorularla da programımızı keyifli bir şekilde tamamladık. Seminere 200 kişi katılım gösterdi. Seminer Sonrası Hüsamettin Bey’in senelerden gelen tecrübesiyle bana eleştiri yapmasını istemiştim. Gözlemleri benim için önemliydi. Önemli aktarımlarda bulunmuştu.

Uşak Ticaret ve Sanayi Odası

Program sonrası topluluk üyeleriyle akşam yemeği yedikten sonra bir kafe de buluşma kararı alındı. Üniversiteden alt dönemlerden Mustafa USTAOĞLU’nu kafeye davet ettim. Ardından tekrardan etkinlikte emeği geçen öğrenciler ve hocalarla birlikte gece geç saatlere kadar oturup sohbet ettik. Sonuçta etkinlik bitmiş ayrılabilirsin ama daha çok kaynaşma olması adına bence bu yaptığımız daha güzel oluyor. Şu ana kadar gittiğim konferanslardan en istekli olan ekiplerin başında geldiğini söyleyebilirim.

Uşak TOBBUTSO

Bir diğer üniversite arkadaşım Emre CAN ile haberleştik. Sabah bizi alıp Cılandıras Köprüsüne götürmesini istedik. Sabah erkenden yola çıktık. Köy yolları müthişti. Doğa ile iç içesin. Emre’nin getirdiği araç ise 1980 model klasik V8 Ford’du. Ardından Taşyaran Vadisine gitmek istedik ama olmadı. Orası için mutlaka bir gün Uşak’a tekrar gitmek istiyorum.

Konuşmacı

Merkeze döndük Hüsamettin Bey’lerle buluştuk. Hep beraber Ulubey Kanyonuna gittik. ABD’nin Arizona Eyaletinde bulunan Büyük Kanyon (Grand Canyon)’dan sonra dünyanın en büyük 2. Kanyonu olma özelliğine sahiptir. Vakit olsa doğa yürüyüşü yapmak daha keyifli olurdu. Sadece Cam Terastan etrafı doya doya izleyip, fotoğraf çekildik.

Uşak Üniversitesi

Son olarak Uşak Kent Tarihi Müzesini ziyaret ettik. Karun Hazinelerini görmek istesekte Arkeoloji Müzesi tadilatta olduğundan göremedik. Uşak’a tekrar gelme sebebimize bir madde daha eklendi. İki gün boyunca çok keyifli günler geçirdik. Hem etkinlik hem de gezi anlamında güzel oldu.